קבוצת מיומנות חברתית

מהי קבוצה לשיפור
מיומנויות חברתיות?

הקבוצה לשיפור מיומנויות חברתיות שמתקיימת אצלנו במרכז היא קבוצה ייחודית שעובדת על חיזוק היכולות בתחום החברתי, בניית הביטחון העצמי ותחושת המסוגלות בהקשר החברתי והיא עוזרת ברכישה של דרכי התמודדות חדשות.

הורים רבים מוטרדים היום מכך שילדיהם מבלים שעות רבות מול מסכים ורוב התקשורת החברתית שלהם גם היא דרך מסך. הקבוצה הוקמה לפני כ- 7 שנים בכדי לענות על הצורך של עזרה בשיפור מיומנות חשובה זאת. הקבוצה היא קבוצה טיפולית והיא יחידה מסוגה באזור הדרום.

מנחי הקבוצה הם שני פסיכולוגים שמתבוננים על הילד/ה בסיטואציה חברתית, מזהים את נקודות החולשה והקושי ועובדים עליהם באותו הרגע.

הקבוצה מתאימה לכל ילד, אשר לעיתים חווה קושי במרחב החברתי וזקוק לחיזוק הביטחון העצמי בתחום הזה, אם אתם מרגישים שהילד שלכם חווה מהקשיים הבאים, הקבוצה עשויה להתאים לו:

מה עושים בקבוצה?

הקבוצה היא בעצם זירה שבה פוגשים מצבים אמיתיים שקורים ביומיום ובדרך כלל מעוררים אצל ילדים קושי, ומצד שני זהו מקום מוגן ובטוח שבו הילדים מעזים לנסות, ליזום ולהתמודד עם הדברים באופן משחקי וכיפי ועובדים על הקשיים החברתיים בזמן אמת.

לאיזה גיל הקבוצה מיועדת?

לילדי כיתות ב'-ג' | ד'-ו' | ז'-ט' | ט'-יא'

על מה עובדים בקבוצה?

לרוב אחרי מספר חודשים אפשר להבחין בשינוי אצל הילד, בהתחלה השינוי הוא במודעות של הילד לעצמו ולמצבים איתם הוא מתמודד ובהמשך השינוי מתבטא גם על פני השטח.

***הקבוצה עובדת במודל של 'קבוצת רכבת' – זאת אומרת שהמפגשים מתקיימים באופן רציף למעט הפסקה בקיץ, הילדים גדלים יחד עם הקבוצה והתכנית השבועית נבנית בהתאם לצורך של הקבוצה. היתרון של קבוצת רכבת הוא שנוצרת קבוצה חזקה ומגובשת, נרקמות חברויות והתנסויות משמעותיות יחד שיוצרת אוירה מקבלת ומחזקת.

לייעוץ והרשמה לקבוצת מיומנויות חברתיות התקשרו – 077-9802704

ליצירת קשר עמנו, נא מלאו פרטיכם: