אבחון דידקטי

אבחון דידקטי מטרת האבחון: הערכת תפקודי הלמידה על מנת לסייע באיתור הסיבות לכשלים הלימודים במטרה לבנות או לשפר תכנית לימודים מותאמת עבור הלומד. מה הוא בודק? האבחון בודק יכולות קוגניטיביות כגון – חשיבה, זיכרון, תפיסה חזותית ועוד. וכן יכולות קריאה, כתיבה, הבנת הנקרא הבעה בכתב ועוד. כמו גם: תפקודי חשבון ואנגלית. למי מיועד? ילדים שלאחר […]

אבחון הערכת תפקודי קשב (BRC, MOXO)

אבחון הערכת תפקודי קשב (BRC, MOXO) מטרת האבחון: מבחן BRC להפרעת קשב הינו אבחון נוירו קוגניטיבי ממוחשב אשר מציג פרופיל מקיף ומדויק של היכולות והקשיים הקוגניטיביים של הנבדק, יחד עם שאלוני דווח עצמי לגבי מצבו הרגשי של הנבדק. מה הוא בודק? האבחון הממוחשב בודק את כל תפקודי הקשב (קשב מתמשך, פיצול קשב, קשב סלקטיבי אימפולסיביות […]

אבחון פסיכולוגי

אבחון פסיכולוגי אבחון פסיכודיאגנוסטי (אבחון רגשי) הוא אבחון אשר נותן תמונה מעמיקה על העולם הפנימי של המאובחן. הוא מלמד אותנו על התכנים המעסיקים את המאובחן, על כוחותיו, על מוקדי הקושי, על דפוסי היחסים הבין אישיים, על התפיסה העצמית, על הדפוסים הרגשיים ועל דפוסי החשיבה. האבחון מועבר על ידי פסיכולוגים קליניים. האבחון מורכב ממספר מבחנים שונים, […]

אבחון פסיכו-דידקטי

אבחון פסיכו-דידקטי מטרת האבחון: אבחון מקיף וכוללני, אשר מאפשר לזהות לקות קוגניטיבית או ליקויי למידה ועוד מגוון גורמים רגשיים ופסיכולוגיים אשר עשויים לפגוע בלמידה ובמימוש הפוטנציאל. האבחון מספק הערכה של היכולת השכלית של הילד, תוך התייחסות לממד הרגשי ובכך מספק תמונה אינטגרטיבית ליכולות הילד ולמקור הקשיים שלו. מה הוא בודק? האבחון בודק יכולות שכליות (מבחני […]