מנהלת מרכז מיינדפולנס שער הנגב

מקצוע והשכלה: ד"ר PhD בפסיכולוגיה, MsC במדעי המוח, בוגרת התוכנית להכשרת מטפלים בגישות מבוססות מיינדפולנס, ותוכנית ריפוי בתנועה.
תחומי התמחות: בעבודה הטיפולית שמה דגש על ראיית הוליסטית של המטופל ונסיבות חייו. כחלק מתפיסה טיפולית אינטגרטיבית משלבת גישות גוף נפש שונות, כדוגמת EMDR, תנועה כמרכיב טיפולי, וכמובן מיינדפולנס כאמצעי לגעת בכאן ועכשיו מתוך חמלה ורכות. רואה בקשר הטיפולי את המרכיב המרפא בטיפול נפשי, ולכן שמה דגש על נוכחות אוהבת ואותנטית כמרכיב מהותי במערכת היחסים התרפויטית.
מסגרות עבודה קודמות: פסיכולוגית קלינית מומחית המשלבת גישות גוף- נפש בעבודה הטיפולית. שותפה בהקמה ומנהלת את מרכז מיינדפולנס בשירות הפסיכולוגי שער הנגב, וחברת צוות במרפאת המיינדפולנס במרכז לבריאות הנפש בבאר שבע. מפתחת תוכניות התערבות מבוססות מיינדפולנס לקהל הרחב ובסביבה החינוכית באיזור עוטף עזה והסביבה, מתוך חזון להעשיר את משאבי החוסן של הפרט והקהילה. מנחת סדנאות מיינדפולנס ומרצה במסגרות שונות, ולקהלים שונים (ילדי הגן ובית הספר, אנשי חינוך, אנשי טיפול, ומטופלים במסגרות בריאות הנפש).
גילאי הטיפול: בעלת ניסיון רב בעבודה עם מבוגרים, ילדים ומתבגרים המתמודדים עם משברי חיים, קשיים רגשיים ומצבי חיים מורכבים. ניסיון בעבודה עם התמודדויות בהן מעורב גם מרכיב פיזי, כדוגמת כאב כרוני והתמכרויות.