קורס להנחיית מיינדפולנס
לילדים ונוער

לימודי תעודה לאנשי חינוך וטיפול

המיינדפולנס ('מודעות קשובה/קשיבות') נמצא קשור באופן מובהק לרווחה נפשית, טיפוח כוחות אישיים, ויסות רגשי, מיקוד קשב וריכוז, חמלה ואף חוסן נפשי, ולכן הוא בעל ערך רב כבר בגילאים צעירים.

בשנים האחרונות אנו עדים למגמה עולמית של כניסת המיינדפולנס לשיח החינוכי בגנים ובבתי הספר, ואף לשיח הטיפולי, ובהתאם, יותר ויותר גורמים מקצועיים – מטפלים, צוותים חינוכיים ומנחים, מבקשים ללמוד ולהעמיק בגישה זו, על מנת לשלבה בעבודתם היומיומית.

הכשרה זו נועדה לכל מטפל או איש חינוך המעוניינים להרחיב את תפיסתם החינוכית והטיפולית במפגשים עם ילדים. ההכשרה כוללת הבנה מעמיקה של תפיסת העולם והעקרונות של המיינדפולנס (הן בעבודה פרטנית והן בעבודה קבוצתית), קבלת כלים ורכישת מיומנויות תרגול וכן למידה יישומית לגבי הדרכים השונות בהן ניתן להעביר עקרונות אלה בעבודה עם ילדים ובני נוער.

מדובר בקורס חוויתי, המשלב תאוריה עם מעשה, והנשען על עולמות החינוך, הפסיכולוגיה, הבודהיזם ומדעי המוח.

*הקורס מתאים למטפלים ואנשי חינוך, ובכלל זה מטפלים במקצועות פרא-רפואיים, וכן רכזים, יועצים ומדריכים בחינוך הבלתי פורמאלי.

*אין צורך בנסיון קודם בתרגול מיינדפולנס לצורך השתתפות בקורס.

*ההשתתפות מותנית בראיון קבלה.

ההכשרה מתקיימת במרכז המיינדפולנס, וכוללת 22 מפגשים (5 שעות אקדמיות) + יום ריטריט מרוכז של 10 שעות. ההכשרה מוכרת על ידי המועצה להשכלה גבוהה כלימודי תעודה (לימודי חוץ, מכללת ספיר).

הכשרות מיינדפולנס

ליצירת קשר עמנו, נא מלאו פרטיכם: